radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

  

در ارتباط با جداسازی بخش هایی از هرمزگان و الحاق ان ب استان فارس، این روزها بحث ها و حرف های بسیاری شنیده می شود. اما جالب توجه ترین ان ها، متنی ست با نام بازگشت فارس به دریا؛ مطالبه‌ای استانی یا ملی؟ ک رجانیوز منتشر کرده است. در بخشی از این متن امده:


 "امام جمعه‌ی شیراز نیز پیش از این در مراسم بزرگداشت حافظ در سال گذشته و در حضور رییس جمهور موضع خود را خیلی شفاف اعلام کرده و در بخشی از اظهارات خود به یکباره مراتب تشکر خود را از دکتر احمدی‌نژاد به خاطر الحاق استان فارس به خلیج فارس ابراز کرده و گفته بود: "پس از سال‌ها فرزند برومند خلیج فارس یعنی استان فارس به خلیج فارس متصل و ملحق شد و این هدیه‌ای به مردم فارس است"


 نکته مهم مطرح بودن این قضیه در زمان ِ ریاست جمهوری جناب احمدی نژاد است! نویسنده مطلب فوق در ادامه ب موافقین این طرح در سطح کشور می پردازد. بد نیست ب اسامی موافقین این طرح، ک در ادامه متن مذکور امده دقت کنیم:


 "دکتر سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و نماینده کنونی تهران در مجلس، رستم قاسمی وزیر سابق نفت، دکتر لنکرانی وزیر شیرازی اسبق بهداشت و ... " 


ب نظر شما این افراد ک همه گی از اعضای کابینه ی جناب احمدی نژاد هستند چ وجه مشترکی در توضیح دفاع از این طرح دارند؟!!! 

در پایان نیز، نویسنده ی متن، ب سخنان بحث برانگیز سردار رشید* پرداخته ک بعدها بابت این حرف ها، مجبور ب عذرخواهی از مردم هرمزگان شده بود.


*...من در جلسه‌ای گفتم 24 استان کشور از دسترسی به دریا محرومند و ما عمده دریای جنوب را به دو استان بسیار ضعیف سپرده‌ایم. وی با طرح این پرسش که چرا نباید جایی مانند بندر پارسیان را به استان مهمی مانند استان فارس بدهیم تا این استان نیز به دریا دسترسی داشته باشد؟ گفت: آقای رئیس جمهور هم در این رابطه گفتند که قصد داشته تا در سفر استانی این موضوع را عملی کند، اما کسانی در بندرعباس در نمازجمعه مردم را تحریک کردند و اجازه این کار را ندادند. جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما به رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی این پیشنهاد را دادیم که برخی از استان‌ها باید به گونه‌ای تغییر کنند تا دسترسی به دریا داشته باشند...*



پ.ن: بسیاری بر این باورند سایت رجانیوز از هواداران جناب احمدی نژاد بوده است.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیدذبیح موسوی(کغار) یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

قشون کشی" در: kghar.blogsky.com

سیدذبیح موسوی(کغار) یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

قشون کشی" در: kghar.blogsky.com

ایسا/تئاتریکال پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.