radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

برسد ب دست رییس


 

بسمه تعالی

سلام اقای رئیس­ جمهور. ب شهر ما خوش امدی. چ­قدر خوش­ حالم ک با حضور شما و کابینه محترم, دیگر می­ توانیم مطالبات­ مان را مطرح کنیم – نمی­ دانم دیگر جاهای دنیا, روش مطرح کردن مطالبات و پیگیری درخواست­ ها چگونه است!؟ -

راجع­ ب گرانی چیزی نمی­ گویم چون یا اتفاقی نیفتاده یا هم اگر هست درست شود مثل مسکن و بی­ کاری. همین افزایش قیمت مرغ و تخم­ مرغ, یا نان و برنج یا حتا لباس و کتاب. همین­ ها را می­ گویم. همین بنزین و دلار و سکه ناقابل ک قرار است درست شود! اری راجع­ ب اجاره خانه 400 تومنی و بی­ کاری جوانانی ک در هر خانه یکی هست, این­ ها گفتن ندارد, درست می­ شود.

من فقط یک نکته دارم. ان هم نیاز ب صبر دارد, هم از جانب شما, هم از بازماندگان. بگذارید داستانش را خلاصه بگویم برای­ تان.

این­جا زمستان بندرعباس است و مثل هر سال هر تطیلی و اخر هفته­ ای حتا, بهانه ­ای برای میهمان­ نوازی خون­ گرمانه جنوبی­ ها ب­خصوص هرمزگانی­ ها. دما 26 درجه و هوا نیمه­ ابری, نیمه­ افتابی, کمی هم باد می ­وزد. چند خانواده فرهنگی دور هم جم شده­ اند ک بیایند تطیلات, خوش بگذرانند. اتفاقن راجع­ ب بخش صرفن گردش ­گری تطیلات­ شان می­ خواهم صحبت کنم.

22 انسان می ­روند جزیره گردش­ گرپذیر و دیدنی هرمز. موقع برگشت 17 نفرشان جان باخته­ اند, ب هر دلیلی؛ با گذشت نزدیک ب 80* روز از این حادثه, کسی در این زمینه استعفا که نداده هیچ, هیچ­ یک از مسئولین عزیز از مردم و خانواده­ های بازماندگان عذرخواهی نکرده است! بالاخره این هم­ وطنان ب قصد خودکشی, ب این سفر تفریحی, توریستی نرفته­ اند ک.

 

 

* تاریخ نگارش این متن 21 فروردین 91 می­ باشد.

 

پ.ن: زمان حادثه, کاری از گروه امداد بر نمی ­اید. شب حادثه هم حتا. خنده­ دار نیست, باید بحث شود راجع­ ب بود یا نبود هلی­ کوپتر یا نور داشتنش در شب, یا این­ ک اصلن گروه امداد, جلیقه نجات داشته یا ن!!؟ روزگار عجیبی­ست!!



اس ام اس

اس ام اس



-          سلام

-          سلام

-          دوست من می‌شی؟

-          چرا!

-          یه دونه لازم دارم

-          چی؟

-          دوست

-          پیشنهاد میدم یه شماره دیگه بگیری

-          چرا؟

-          چون من یه دوست دارم

-          پس من چیکار کنم؟

-          گفتم خب, یه شماره دیگه بگیر

-          این‌که خیلی بده

-          چرا؟

-          آخه قبلی‌ها هم همینو گفتن

-          و تو چی جواب دادی؟

-          من هم همینوگفتم

-          پس خداحافظ

-          خواهش می‌کنم ادامه بده

-          اصلن پسری یا دختر؟!

-          آدم خوبیم برای دوستی!

-          اعتماد به‌نفس خوبی داریJ

-          پدر سگ ...

-          چی؟ با کی بودی بی‌ادب؟؟ من دیگه اس‌ام‌اس نمی‌زنم

-          این‌رو دیشب بابا به ماما گفت

-          آخه، چرا؟!

-          نمی‌دونم شاید راجع‌به من بوده

-          خوب!

-          آخه من شب‌ها

-          چی شد؟ منتظرم!

-          من شب‌ادراری دارم

-          چی؟ یعنی چی

-          یعنی

-          خب

 

از این‌جا به بعد سیستم اس‌ام‌اس قطع شد

 

 

پ.ن: تاریخ این بنشته را نمی دانم!

 

 

خبر


 یکم.

 تبریک روز نو ب همه دوستان(البته با کمی تاخیر)


دوم.

هم زمان با اغاز سال 91 سایت انجمن سینمای ازاد هرمزگان هم افتتاح شد. در این سایت می توانیم با اعضای انجمن, اعضای هیئت مدیره و اساسنامه این انجمن اشنا بشویم. توضیحی از شهاب ابروشن - ب عنوان رئیس هیئت مدیره - در مورد انجمن می بینیم و متنی با عنوان "پدران سینمای داستانی" می خوانیم از حمزه سلیم پور.



برای جزئیات بیشتر ب سایت انجمن مراجعه کنید. http://www.cinemaazad.com/