radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

د


 "لعنت ب احترامی ک متقابل نیست, ادم را یاد خر می اندازد!"


 ا.ن

عکست




عکس از شادی قدیریان


 صبح از خواب بیدار می شوی می بینی... اه, تنهایی دیگر دیوانه کننده شده

کفش ب پا می کنی و می روی

می روی در شهر ... چرخ می زنی و تاب می خوری دور می زنی چپپپ راستتت, راست چپ حتا وسط

فایده ندارد, دلت جایی گیر نمی کند, گیر کرده – ان روزهای قدیم- نمی توانی خودت را گول بزنی!

دل فقط یک بار گیر می کند, فقط یک بار



دایالوگ


دل خوشی های الکی  



-س مهندس 

-س، چ خبر؟ 

-سلامتی. مهندس اینو بی زحمت

-برگشتی یا می خوای بری؟

-می خوام برم، ی ۳،۴روز برم 

-مگه تازه نرفتی؟! 

-ن من 

-من دارم تو همین تاریخ می رم. تو یک ماه پیش مگه نرفتی!؟ 

-این ی سال اصن مرخصی نرفتم!! 

-سری قبل بعد از من

-سری قبل می خواستم برم،شما رفتین من

-اون ک ۲ماه پیش بود. اقای... رفت برگشت، نرفتی؟ 

-ن. می خواین، شما برین مهندس!؟ من فقط چند تا مرخصی ساعتی رفتم واسه دانشگاه 

-این برگه پیشم باشه، چک می کنم بهت می گم؛ پیش خودت باشه؟ میری... فقط ممکنه جاش عوض شه، شایدم نشه