radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

درد



 من این روزها نگران دردهای توام

 

 نگران زخم هایی ک بر دلت نشسته

 

 نگران خاطراتی ک دردها و زخم هات را جگرسوز کرده اند


 راستش من این روزها نگران توام!!



 ابان92




روز مره




 بعضیـــا دستــ شون کار می کنه، بعضیـــا چشــمن، بغضیـــام... ولی دقت کردین ی عده زیر شیکمـــین!!؟



پ.ن: ام روز پسین، مراسم ختم پدر یکی از دوستان دانش گاه بودم! قسمت زنانه در حال ضجه زدن بودند، روحانی از حق بودن مرگ می گفت و در این بین، صدای باز کردن رانی ها رو می شنفتم!!




یادداشت


 در حال وارسی مقاله های ارشیوی اینترنتی بودم. با متنی روبرو شدم ک در اردی بهشت 88 در انسان شناسی و فرهنگ


 منتشر شده بود. توصیه می کنم متن را - با عنوان متون فمینیستی 2 : پاسخ به خواهر فیلوتیا (1691). بخوانید

ب این جمله ی در متن دقت کنید: 

... زمانی که اسقف ارشد او، با نام مستعار خواهر فیلوتیا، از کارهای او گله کرد، خواهر جوانا در جواب نوشت که کلیسا نباید با آنچه خدا برمیانگیزاند، مخالفت کند.




هوی ژوری




   

   عکس از هنکی لی



 بضی اون قد اسم خودشونو صدا می زنن، ادم حالش ب هم می خوره!!




چرت و پرت




 الفـــ. چنان مستغرق در حاشیه ها، کورسویی از متن نیست حتا!!


 بـــ. تو ایران قبل از وارد شدن، سیفون رو می کشن!!