radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

کشف برای زنده ماندن در حصار بی حس مرده


 ه


 هفته پیش ب تماشای تئاتری رفتم نوشته یاسین بهرامی و کارگردانی رضا غریب زاده دریایی


 برخی کلمات و جمله ها برام جالب بود, اون ها رو با شما سهیم می شم:

 

 نیاز - پرسش - شک - 


 من بیشتر مجذوب ساندویچی شدم ک تو دستاش بود


...


پ.ن1: از تیم اجرا باید تشکر کرد ب خاطر انرژی ک برای این کار گذاشته بودن

پ.ن2: شاید در فرصتی بهتر ب چند نمایشی ک اخر سال 90 اجرای عموم داشتن بپردازم


 

خبر


 فیلم دست (ساخته برادران رضایی) این بار لوح تقدیر جشنواره اترک


 

منبع خبر


خبر

 

 بانوی سووشون درگذشت

 


 پرونده ای از این بانو در "انسان شناسی و فرهنگ"


بازی وب لاگی (خاطره های هرمز)


 همین جوری ب ذهن ام امد, با توجه ب هوای خوب زمستان جنوب و برگزاری جشنواره ها و اتفاقات متفاوت در این ناحیه جغرافیایی با برگزاری یک بازی وب لاگی یادی از هرمز کنیم!

در این بازی, هر وب لاگ یک خاطره از هرمز را در قالب متن عکس تصویر و ... ارائه می دهد, هر وب لاگ می تواند تا 5 وب لاگ دیگر را به این بازی دعوت می کند. مم نون


 گم شدن موبایل یکی از دوستان در جزیره, هنگام دوچرخه سواری ساحلی خیلی عجیب نبود. اتفاقی ست ک افتاده عجیب پیدا شدن همان موبایل در خانه یکی دیگر از دوستان در بندرعباس بود! ماجرا ازین قرار بود ک قبل از حرکت, سری ب خانه دوست دوم زدیم, و دوست حواس جم ما موبایل خودش را ...

جالب این جاست ک تمام زمان بعد از توهم گم شدن موبایل سفر ب ما زهر شد و بازگشت به ترین اتفاق ممکن بود. 


نتیجه گیری اخلاقی: لطفن مواظب حافظه تان باشید.

نتیجه گیری غ.اخلاقی: با ادم نغ نغو سفر نکنید.



پ.ن: وب لاگ های بعدی این بازی: لی, گوج گنو, کاپوچینو با طعم پاییز, مهبد, جغد بندری