radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

بدون عنوان


 شعری بی نام از وبلاگ سپیده دمی که بوی لیمو می دهد (حسن آذری)


مطمئن شده ام که آدمی 

 هر چه هواپیما 

 هر چه قطار تند رو بسازد  

 به کسی دوستش دارد 

 هرگز نمی تواند برسد 

 و دیگر این که فهمیده ام 

آدمی  

اگر بتواند با سرعت نور حرکت کند 

 یا سوار سریع ترین موشک ها شود 

 اندوهش را نمی تواند 

 پشت سر بگذارد! 



نقشه جدید ایران


 


 اشاره ریزبینانه وبلاگ لی ب نقشه سایت دیجی کالا.

 

 متن کامل رو از اینجا بخوانیم.


بازی گردشگری


 ب دعوت دوست خوبم وبلاگ جفد بندری، ب بازی گردشگری دعوت شدم.


 شاید همشهری های بندرعباسی زیاد ب کوه گنو سفر کرده باشن، ولی این کوه  عزیز، 

 

 جاهای بکر زیبایی داره ک ادم رو هر بار شگفت زده می کنه، البته حضور ی ادم راه بلد مثل جبرئیل عزیز، ضروریه.


 پیشناهاد من  سفر ب کوه گنو با ی عینک جدیده و البته حس تجربه جدید!!


 امید ب سفر خوب و  خوش و سالی نیک


 

  عکس از دوست خوبم حسن راستین. گمان می کنم فروردین 91


 از سه دوست وبلاگی دعوت می کنم ب این بازی بپیوندند:


 لی

 کاپوچینو با طعم پاییز

 آقای کلاغ

 

 


سینمای اکسپریمنتال


  دوره "سینمای اکسپریمنتال" با خوانش مجمدرضا اصلانی و با جضور علاقه مندان به سینمای پیشرو، در این مرجله پایان یافت.


 


 

 برخی جملاتی ک از این دوره برایم یادگار ماند:


 تکرار، مرگ است.


 هرکس خود، یک سنت است.


 در تجربه کردن، اشتباه حق ماست.


 اشیاء، زندانی مصرف انسان هستند. هنر ان ها را ازاد می کند.


 هنر پیشرو ب فهمیدن ِ مخاطب شلیک می کند.


 سینمای تجربی، کارکرد دارد.


 نقد، کشف کردن است.


پ.ن: مم نون از کسانی ک شرایط برگزاری دوره را فراهم کردند.



جی 11


 


 ماهنامه جی در ایستگاه یازدهم با آثاری از :


 شهیار عزیزی، سهاب آب روشن، امیرحسین والا، ابوالفضل قاضی، ایسا صادقی، نوا ثابت ایمانی


 برای دانلود جی11، اینجا را کلیک کنید.