radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

خواب


 یکى از عجیب ترین اتفاق هاى روزانه, خوابه. چیزى شبیه ب مرگ.

 بسیار جدى و البته مثل یک شوخى در مقابل خود مرگ!

 این ک هر روز با شروع خواب بمیرى و با پایان خواب, بیدار بشى خیلى جذابه و البته ترسناک, براى منی ک مرگ براش قطع شدنه, گیم اور.

 براى خیلى هامون خواب و بیدارى مسئله اى جدى نیست! اون قدر ناجدیه ک حتا ادابش رو هم نمى دونیم...

 معمولن تا مجبور نشدیم نمى خوابیم و بیدار شدنمون براساس یک اجبار بیرونى شکل مى گیره!

 صحبت ها رو با ى سوال تموم مى کنم:

 یادتون میاد اخرین بارى ک خواب رو خودتون انتخاب کرده باشین و با تمرکز ب دنیاى خواب پا گذاشته باشین؟!



 پ.ن: این متن براى خاطر یک دوست نوشته شده است.

سینماى اکسپریمنتال


برگزارى دوره "سینماى اکسپریمنتال" توسط انجمن سینماى جوان بندرعباس و با حضور محمدرضا اصلانى.

تاریخ دوره از ٥ تا ٧ اسفند ٩٣ و محل برگزارى, فرهنگسراى طوبا مى باشد.

علاقه مندان جهت ثبت نام مى توانند تا تاریخ سى بهمن ماه به فرهنگسراى طوبا, دفتر انجمن سینماى جوان بندرعباس

مراجعه نمایند.


پ.ن: قطعن در شکل گیرى و برگزارى این دوره علاوه بر انجمن سینماى جوان, دوستان دیگر از جمله محمدرضا رکن الدینى پیگیر بوده اند.

 تشکر از همه این عزیزان

زور



 این قد قدرت زور من کمه ک اگه ى چیزى بخواد درست شه, خودش درست مى شه! نخواد درست شه درست نمى شه. ان گار زور نیس نمى بینیش اصلن...



لج



 من لج مى کنم.... پس هستم.




راه





 گاهى بریدن,  راه رسیدنه...



 

  ؟