radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

کسی هنوز از من عذرخواهی نکرده است!




 همه خوش حالند، چ خوب. قرار است صلح را ب جاهان یاداوری کنیم... و این چ زیباست!!

 

 ولی نمی دانم چرا ناخوداگاه، یاد 8 سالی می افتم ک ... دریغ. کاش کسی بابت این 8 سال ِ عزیز ِ من ک عزیزی اش گرفته شد، پاسخی قانع کننده دهد. جوانی 20 ساله تحویل جامعه شده ام و حالا پیرمردی 28 ساله از جامعه تحویل گرفته می شوم!!

 

 امید، اما هنوز پابرجامان نهاده. ( نهم و دهم یک عذرخواهی ب من بده کارند.)




نظرات 4 + ارسال نظر
لی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://leee.us

اینها از همه ی ملت ایران باید عذرخواهی کنن...

قطعن...

ایسا/تئاتریکال شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

اگه عذرخواهی من دردی رو دوا میکرد حاضر بودم به جای دیگران از تمام دنیا عذرخواهی کنم احسان عزیز

تو عزیزی، ایسای جان... سپاس

مریم سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://nods.blogfa.com/

عصبانیم کردی :|
کلن این هشت سال عصبانی بودم هردفه یادش میفتم عصبانی تر میشم.

متاسفم, ولی تا اونا معذرت خواهی نکنن ی جای کار می لنگه حتمن:-)

مفرد مونث بی مخاطب دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

نهم و دهم اگه بلد بودند عذر خواهی کنند که......

اگر...
(باید یادشان بدهیم)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.