radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

بازی وب لاگی یلدا


 رادیو منا لطف کردند بازی وب لاگی طراحی کردند برای شب یلدا:

  این بازی یه بازی واقعیه و هرکس می تونه یه تجربه ،  یه بازی یا هرچیز جالبی که دوست داره رو توی وبلاگش معرفی کنه

توضیحات بیشتر را اینجا ببینید

 

 بازی / پیشناهاد من:

 

 ان زمان ک "کانون ادب و هنر" دانش گاه ازاد اسلامی بندرعباس هنوز زنده بود و ب حالت تعلیق در نیامده بود! با برخی از دوستان تصمیم داشتیم کارگاه داستان نویسی "پایان" را راه بیاندازیم, ک بنا ب دلایلی نشد ک بشود!

 نحوه کار از این قرار است ک: نفر اول داستانی را شروع می کند ب اندازه یک پاراگراف, و حاصل دست رنجش را می دهد ب نفر بعد. نفر بعدی یک پاراگراف ب متن اول اضافه می کند و می دهد ب بعدی...

برای بازی رادیو منا پیشناهاد من "پایان" است.


شروع پایان من: 


 سیت عقب نشسته ام، در تاکسی باز می شود. دو خانم محترم هم می نشینند، بزرگ تر کیفش را می گذارد و تمام خودش را لای چادر جم می کند تا ب ذره ای از من نخورد. دختر شیشه پنجره را می دهد پایین. موبایل زنگ می خورد...


نفر بعدی ک یک پاراگراف ب متن بالا اضافه کرده و نفر بعدی را مشخص می کند: مفرد مونث بی مخاطب


بعدنوشت: با اجازه رادیو منا, طراح بازی اصلی پیشناهاد میدم هرکسی ک خواست تو بازی شرکت کنه, فک کنم روالش رو همه یاد گرفتیم. مم نون


نظرات 7 + ارسال نظر
منا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://radiomona.blogsky.com

من نمی دونم درست فهمیدم یا نه اما اینطور داستان تو رو ادامه میدم

... دختر کنار پنجره با لهجه جوانهای امروزی که "ر" هایشان می زند با صدای بلند با موبایل حرف می زند و خانم چادری چپ چپ نگاهش می کند ....

حالا باید نفر بعدی رو معرفی کنم؟؟؟ :-|


مم نون. ی پیشناهاد می تونی مطلب رو تو وبت بزاری و نفر بعدی رو معرفی کنی حتا

مفرد مونث بی مخاطب سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

من بهش گفتم، نفر بعدی رو می گم! ولی نمی دونم بنویسه یا نه! اگه ننوشت، نفر بعدی رو شما پیشنهاد بده.

باشه حتمن. مم نون از شرکتت تو بازی

بهشب چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

موبایل زنگ می خورد،میام گفتم میام الان حوصله نصحیت ندارم مامان،نمی دونم شاید یکم خسته ام نه دیر نمیشه مطمن باش قبل 10 خونه ام.گوشی را قطع می کند و در جیب جلوی کیف می گذارد،نگاهی به من می کند:شما داستان نویس هستید؟گیج می شوم یاد اولین روزی می افتم که انشا نوشتم با سر تایید می کنم.آره یه وقتایی یه چیزایی می نویسم.

مم نون بهشب عزیز. می تونی تو وبت بزاری و نفر بعد رو مشخص کنی...

منا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://radiomona.blogsky.com

سلام
معذرت خواهی: من تازه فهمیدم که مفرد مونث بی مخاطب یه وبلاگه و من بدون نوبت اومدم وارد " پایان" شدم :(

سلام
خواهش می کنم. اتفاقن هرچی تعداد شرکت کننده بیش تر باشه جذاب تر می شه بازی. تا پایان ِ "پایان" منتظر می مونیم
مم نون

احسان رضائی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

مرسی قشنگ بود

مم نون احسان جان. خوش حال یم شم تو بازی شزکت کنی...

مجید جمشیدی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.majidjamshidi.blogsky.com

بازی جالبی ن، منتظر امونم ببینم چه ابو...

مم نون مجید جان,ما هم منتظر امونیم...

احسان پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام احسان جان مرسی درود بر دوستان،

س بر تو احسان عزیز و بر درود بر تو و دوستان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.