جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

غروب ابدی هرمزگان، طلوع دوباره کرد

بیست گروه نمایشی در چهارمین جشنواره منطقه‌ای معلولان خلیج فارس به مدت چهار روز در بوشهر باهم رقابت کردند که قبل از ظهر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
براساس نظر هیئت داوران چهارمین جشنواره منطقه تئاتر معلولان خلیج فارس در بخش تئاتر صحنه‌ای بخش معلولان جسمی و حرکتی، مهدی کناری‌زاده برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس جایزه نخست را  به خود اختصاص داد.
هیئت داوران در بخش بازیگران زن معلولان جسمی حرکتی از زهرا زیارتی برای نمایش افتو پربینی از شهرستان خورموج به عنوان نفر نخست تقدیر کرد.  در این بخش از طاهره فتاح برای نمایش پل از شهرستان دیلم و جمیله تردست برای نمایش بیگانه‌ها از شهرستان فسا مشترکا مقام دوم و سمیره دنیاری برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس و سیده فاطمه موسوی برای نمایش گل یاس از شهرستان باغ ملک به عنوان نفر سوم تقدیر شد.

در بخش بازیگران همراه محمد حمزوی با نمایش غروب ابدی از بندرعباس موفق به کسب رتبه سوم بازیگری مرد و امید رافه نیز با  نمایش غروب ابدی از بندرعباس جایزه دوم این بخش را از آن خود کردند.


در بخش کارگردان نیز هیئت داوران ضمن تقدیر از رحیم زارع برای نمایش همه چیز پایان ندارد از بوشهر مهرزاد آل بویه برای نمایش افتو پربینی از خورموج نفر نخست و رضا غریب زاده برای نمایش غروب ابدی از بندرعباس مقام دوم و لقمان بحرانی برای نمایش جشنی برای تولد فرزند چهارم سرباز رد از دیر مقام سوم را از آن خود کردند.

نمایش افتو پربینی از خورموج، غروب ابدی از بندر عباس و جشنی برای فرزند چهارم سرباز رد از دیر بعنوان کارهای برگزیده چهارمین جشنواره منطقه‌ای  خلیج فارس معرفی شدند.

منبع: +

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد