radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

radioehsan

این وبلاگ نوشته های روزانه من - احسان - است

بازی گردشگری


 ب دعوت دوست خوبم وبلاگ جفد بندری، ب بازی گردشگری دعوت شدم.


 شاید همشهری های بندرعباسی زیاد ب کوه گنو سفر کرده باشن، ولی این کوه  عزیز، 

 

 جاهای بکر زیبایی داره ک ادم رو هر بار شگفت زده می کنه، البته حضور ی ادم راه بلد مثل جبرئیل عزیز، ضروریه.


 پیشناهاد من  سفر ب کوه گنو با ی عینک جدیده و البته حس تجربه جدید!!


 امید ب سفر خوب و  خوش و سالی نیک


 

  عکس از دوست خوبم حسن راستین. گمان می کنم فروردین 91


 از سه دوست وبلاگی دعوت می کنم ب این بازی بپیوندند:


 لی

 کاپوچینو با طعم پاییز

 آقای کلاغ

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
منا شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ق.ظ http://radiomona.blogsky.com

ممنون جالب بود

خواهش می شود.

جغد بندری دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

درود احسان عزیز
روستاهای چاهو و کهنوج بالای کوه بی نظیرند

حق با شماست. باید گوشه گوشه ش رو دید. ایشالا فرصت بشه بریم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.